« Home | Näkemiin Dili! » | Hyvää Pääsiäistä » | Kommentteja nyt myös toiseen blogiin » | Piispalle piano » | Tarinoita Helsingistä » | Jääkiekkoa Timorissa » | Sekalaisia uutisia » | Päivät Dilissä käyvät vähiin » | Hyvää uutta vuotta! » | Maanjäristys »

Timor-tarinoiden tulevaisuus

Olen asunut Suomessa jo kolme kuukautta, joista tosin kolme viikkoa olen ollut matkoilla. Nyt olen vihdoin saanut Itä-Timorin aikaisia valokuvia hieman järjestykseen, joten näihin tarinoihin tulee vähän täydennystä. Muuten tähän blogiin ei ole luvassa säännöllisiä päivityksiä, kun en kerran ole enää paikan päällä tilannetta havainnoimassa (nythän Itä-Timorin olot ovat aika epävakaat, vaikka tilanne onkin jo hieman rauhoittunut uuden pääministerin myötä). Saatan siitä huolimatta toisinaan raportoida tänne ajankohtaisia Timor-uutisia.

Lisäilen valokuvia menneistä tapahtumista niille kuuluvilla päivämäärillä sitä mukaa kun ehdin kirjoittaa, ja postitan tarinoihin linkit erikseen tuoreella päiväyksellä. Valokuvakansiot ilman selityksiä tai hyvin niukoin kommentein ovat osoitteessa http://www.iki.fi/janne.niemi/timor/.

Olen kuitenkin ajatellut jatkaa bloggaamista kaikista asioista ja vähän muistakin (vrt. Pico della Mirandola: de omnibus rebus et quibusdam aliis). Tähän tarkoitukseen olen avannut asiaan kuuluvan maailmoja syleilevästi otsikoidun blogin Itinera Mundi Mentisque, joskin valtaosa sen sisällöstä odottelee vielä siirtymistä päästäni bittivirtaan.